طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : جمعه ۳۱ فروردين ماه ۱۴۰۳
برچسب ها
چگونه - مطالعه - پیمایش - دریای - فناوری - باستانی - گمشده - کارآمد - cryptocurrency - طراحی - کاربران - پیوستن - معاملات - blockchain - آزمایشگاه - جولیا - سلامت - تجزیه - تحلیل - تصمیمات - بهداشت - درمان - مخدر. - اطلاعات - بیمار - پزشکان - اقتصادی - آکادمی - مهندسی - کیفیت - زندگی، - توسعه - جامعه - سیستم - لیزری - ماهواره - انتقال - ردیابی - پروتئین - خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - یادگیری - ماشین - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی
بررسی آینده یادگیری از طریق واقعیت مجازی و دنیای تکمیل شده
87 بازدید
جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۷
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
آموزش باز به دعوت از کارشناسان برای بحث در مورد قدرت VR و AR ابزار برای راندن تعامل با آموزش و پرورش.

در یک نشست اخیر دانشگاهی با عنوان VR، Sound and Cinema: Implications for Storytelling and Learning، MIT Open Learning آینده آشنایی و یادگیری را از طریق واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR).

این رویداد شامل یک هیئت علمی و کارشناسان صنعت در VR / AR، سینما و داستان سرایی بود، نشان دهنده قدرت این ابزارها و تاثیر بالقوه آنها بر یادگیری. سخنرانان شامل سنجی سارما، معاون رئیس جمهور برای آموزش باز، فاکس هارل، استاد رسانه های دیجیتال و هوش مصنوعی در MIT؛ شخار کاپور، کارگردان برنده جایزه اسکار، استاد موسیقی کالج برکلی، سوسن راجرز؛.

هارل، که در حال حاضر با یک پروژه جدید VR / AR با MIT Open Learning کار‌‌ می‌کند، انواع جدیدی از روایت محاسباتی، بازی، رسانه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال مربوطه در علوم رایانه را بررسی‌‌ می‌کند. بحث او متمرکز بر پاسخ دادن به این سوال بود: چگونه واقعیت های مجازی بر یادگیری و تعامل ما تاثیر‌‌ می‌گذارد؟ او همچنین پیش نمایش دشمن کریم بن خلیفه را تجربه کرد، تجربه تجربی واقعیت مجازی که در ماه دسامبر در MIT Museum.

شرکت کنندگان در «دشمن» نماد یک سرباز هستند که با سربازان دشمن مواجه‌‌ می‌شوند. شرکت کنندگان‌‌ می‌توانند سؤالات دشمنان خود را مطرح کنند، که پس از آن‌‌ می‌توانند پاسخ های خود را براساس تجارب زندگی شخصی خودشان و همچنین پاسخ های فیزیولوژیک در زمان واقعی خود تنظیم کنند. نتیجه مورد نظر ایجاد همدلی بین دشمنانی است که امیدها، رویاها و کابوس هایشان بیشتر شبیه تعصبات آنهاست.

هارل‌‌ می‌گوید: این‌‌ می‌تواند یک ابزار آموزشی واقعا قدرتمند باشد، توضیح‌‌ می‌دهد که‌‌ می‌تواند در مناطق جنگی و سربازان با نیروهای نظامی استفاده شود.

بعد، فیلمنامه نویس و تهیه کننده شخارقپور درباره داستان قصه در سن منابع فناوری بی نهایت سخن گفت. کاپور فکر کرد که چرا مردم تماشای یک فیلم با هم دارند.

او گفت: ما همیشه یک فیلم را دوباره تماشا‌‌ نمی‌کنیم زیرا این عالی است، اما چون ما‌‌ می‌توانیم خودمان را درک کنیم و اینکه چگونه ما تغییر کرده ایم حتی اگر محتوای فیلم وجود نداشته باشد. در این معنا، Kapur استدلال کرد، داستان‌ها همیشه مجازی هستند، زیرا آنها همیشه از منظر ذهنی و تغییر هر فرد فیلتر شده اند.

کاپور گفت: ما داستان هایی هستیم که به خودمان‌‌ می‌گوئیم، که معتقد است که تکنولوژی همواره فرمت داستان داستان را مستقل کرده است. اگر من تکنولوژی های داستان سرایی جدید را یاد‌‌ نمی‌گیرم، من یک دایناسور تبدیل خواهم شد. کاپور تأکید‌‌ می‌کند که روایت سه گانه‌ای که توسط تکنولوژی های گذشته اعمال‌‌ می‌شود، باید انعطاف پذیر، کاربر محور و باز به پایان برسد زیرا VR بیشتر شبیه به هم‌‌ می‌شود. ما باید از چیزهایی که میخواهیم هدایت شود. به عنوان مثال، من‌‌ می‌خواهم دوباره پدرم را ببینم، اما چند سال پیش از دنیا رفت. آیا‌‌ می‌توانم داستان خود را با تکنولوژی هایی که او را دوباره به نظر واقعی‌‌ می‌رسانم بازگو کنم؟

سرانجام، سوزان راجرز، استاد موسیقی تولید و مهندسی و متخصص شناخت موسیقی در دانشکده موسیقی برکلی بوستون، در سخنرانی خود در مورد چگونگی تاثیر فناوری بر زندگی روزمره ما صحبت کرد.

او گفت: رفتار ما بیشتر از واقعیت در حال تبدیل شدن است. بیشتر تکنولوژی ما واقعیت را تقلید‌‌ می‌کند.

ارزیابی راجرز بر واقعیت و حقیقت متمرکز بود، بررسی اینکه چه موقع VR به واقعیت نزدیک‌‌ می‌شود، آن را دیگر‌‌ نمی‌بینم مجازی.

دانشمندان حقیقت را عبادت‌‌ می‌کنند - پس چگونه دانشمندان‌‌ می‌توانند واقعیت مجازی را درک کنند؟ این حقیقت نیست.

پروفسور Sarma پس از پانل، مهمانان را دعوت به مشارکت در بحث های غواصی عمیق تر در طول روز نمود. طراح صدای برنده جایزه اسکار مارک منگنین و ادگار چوئیری، استاد فیزیک مهندسی در پرینستون و مدیر آزمایشگاه دینامیک الکترولیز و پلاسما (EPPDyL)، گفتگوهای عمیق در مورد نحوه تقویت یادگیری و داستان داستان.

مانگینی از نیاز به طراحان صدا برای پذیرش آثار هنری و روایت در کار خود سخن گفته است.

او گفت: اگر ما در تکنیک زندگی کنیم، ما در مرزهای خلاقیت زندگی‌‌ می‌کنیم. در حالیکه تکنولوژی طولانی به راه افتاده است، وی استدلال کرد که هنوز با 3-D کار دیگری انجام شده است.

او گفت: اجداد ما داستان هایی را در اطراف آتش نشان‌‌ می‌دادند. امروز، ما هنوز در تاریکی در حال تماشای یک نور درخشان هستیم.

Choueiri این رویداد را با ارائه تعاملی ویژه به پایان رساند، ابتدا با صدای بلند‌‌ می‌پرسید: چرا توسعه های فضایی به مدت طولانی نادیده گرفته شده است؟ و سپس تأکید‌‌ می‌کند که واکنش های احساسی مردم ذاتا فضایی هستند. برای نشان دادن ماهیت احتیاطی صدای سه بعدی، Choueirichose یک داوطلب و به طور مستقیم به او 3-D صدا را با اندازه گیری و هدف قرار دادن تابع انتقال سر (HRTF).

این رویداد فروخته شده سطح قابل توجهی از مردم و دانشجویان MIT و کالج Berklee را کسب کرد که تقریبا نیمی از مخاطبان را تشکیل‌‌ می‌داد. همانطور که برنامه های کاربردی فناوری VR / AR همچنان رشد‌‌ می‌کنند، مقامات آموزش عالی MIT‌‌ می‌گویند که امیدوارند رویدادهای بیشتری را به وجود آورند که تقاطع علوم، رسانه‌ها و یادگیری را بررسی کنند.

لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت بررسی آینده یادگیری از طریق واقعیت مجازی و دنیای تکمیل شده Rated 5 / 5 based on 4 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار شهید سلیمانی

 
تلفن شرکت :  04133122719-04133122718
   
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اولtnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق