طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : جمعه ۳۱ فروردين ماه ۱۴۰۳
برچسب ها
چگونه - مطالعه - پیمایش - دریای - فناوری - باستانی - گمشده - کارآمد - cryptocurrency - طراحی - کاربران - پیوستن - معاملات - blockchain - آزمایشگاه - جولیا - سلامت - تجزیه - تحلیل - تصمیمات - بهداشت - درمان - مخدر. - اطلاعات - بیمار - پزشکان - اقتصادی - آکادمی - مهندسی - کیفیت - زندگی، - توسعه - جامعه - سیستم - لیزری - ماهواره - انتقال - ردیابی - پروتئین - خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - یادگیری - ماشین - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی
چگونه قربانی وبسایت ها می شوید
107 بازدید
شنبه ۱۹ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
وبسایت های زیادی از ترفندهای مختلف استفاده‌‌ می‌کنند تا شما روی لینک های آنها کلیک کنید و با این کار تعداد بازدیدکنندگانشان بالا برود یا بدون این که محصولی برای عرضه داشته باشند از آنها خرید کنید. روشی که این نوع وبسایت‌ها در پیش گرفته اند،‌‌ می‌تواند گیج کننده و گمراه کننده باشد.
وبسایت های زیادی از ترفندهای مختلف استفاده‌‌ می‌کنند تا شما روی لینک های آنها کلیک کنید و با این کار تعداد بازدیدکنندگانشان بالا برود یا بدون این که محصولی برای عرضه داشته باشند از آنها خرید کنید. روشی که این نوع وبسایت‌ها در پیش گرفته اند،‌‌ می‌تواند گیج کننده و گمراه کننده باشد.
اینترنت آزمایشگاه بزرگی است و شما بخشی از آن هستید. هر روز میلیون‌ها تست آنچه را که هنگام مرور آنلاین‌‌ می‌بینید، مدیریت‌‌ می‌کنند تا توجه شما را به خود جلب کرده و به کلیک بیشتر روی لینک هایشان و صرف هزینه بیشتر وادارتان کنند، ساده ترین نوع آن که شاید برای همه اتفاق افتاده، این است که وقتی به دنبال دانلود آهنگی یا قیمت دستگاهی هستید، وبسایت های زیادی را هماهنگ با جستجوی خود پیدا‌‌ می‌کنید، اما با کلیک روی آنها همه چیز‌‌ می‌بینید جز موضوع مورد علاقه تان.اعمال و کارهای این نوع وبسایت‌ها اغلب پنهانی است و احتمالا شما هیچ گاه نخواهید فهمید به بخشی از یک حیله بزرگ تبدیل شده اید.
تستA/B در صنعت فناوری دیجیتال شناخته شده و روشی ساده است که تغییرات صفحه شما را مقابل طرح فعلی آزمایش و تعیین‌‌ می‌کند که کدام نتایج مثبت تری‌‌ می‌دهد. این تست به شما امکان‌‌ می‌دهد به بازدیدکنندگان سایت خود دو نسخه از صفحه مشابه را نشان دهید تا آنها برنده را تعیین کنند.تست و بهینه سازی صفحه شما‌‌ می‌تواند موجب افزایش درآمد، ثبت نام بیشتر و دانلود زیادتر شود. این تست به این معنی است که صفحات وبی که برای شما به کار‌‌ می‌رود لزوما مشابه آنچه برای فرد بعدی نشان داده‌‌ می‌شود نیست و‌‌ می‌تواند در رنگ ها، عنوان متناوب یا در شبکه های اجتماعی متفاوت باشد. تست A/Bمی تواند به شرکت‌ها کمک کند تا بر احوال افراد یا حتی زندگی عاطفی آنها حکمرانی کنند. بتازگی مشخص شده است شبکه های اجتماعی از تکنیکی برای بررسی حال و احوال کاربران خود بدون اطلاع آنها استفاده‌‌ می‌کنند، تلاشی برای تحت نفوذ قرار دادن احساسات کاربران!
پدیده تستA/B به عنوان راهی بی خطر و روشی برای ارتقای وبسایت‌ها ارائه شده است. این روش به طور گسترده برای CRO (Conversion Rate Optimisation) که ابزاری برای ارتقای کارایی وبسایت و سنجش میزان جذب کاربران توسط یک وبسایت است، به کار‌‌ می‌رود. آنچه نتیجه گرفته‌‌ می‌شود بسیار کارآمد است. البته این روش گاهی نتایج را به گونه‌ای نشان‌‌ می‌دهد که اصلا قابل پیش بینی نیست. مثلا سال قبل گوگل آشکار کرد که استفاده از سایه آبی برای لینک های تبلیغاتی در صفحات نتیجه جستجو موجب‌‌ می‌شود افراد بیشتری روی لینک‌ها کلیک کنند که در نتیجه درآمد شرکت به میزان ۲۰۰ میلیون دلار افزایش‌‌ می‌یابد. همین طور سایت مسافرتی TripAdvisor از تستA/B استفاده و کشف کرد برخی رنگ‌ها برای بعضی مردم جاذبه بیشتری دارد. برای نمونه هر وقت کاربران از تبلیغ گوگل به صفحه TripAdvisor برسند، به احتمال زیاد روی دکمه آبی کلیک‌‌ می‌کنند، اما کاربران دیگر با ورود به سایت TripAdvisorبه احتمال زیاد رنگ زرد را ترجیح‌‌ می‌دهند. حتی برخی نتایج گیج کننده تر است. اخیرا سرویس مراجعه دندانسازی DENTIST ۸۰۰ ۱ عکس های مختلفی را آزمایش کرده است تا بازدیدکننده‌ها را به بازدید از وبسایت شان تشویق کند. عکسی که بیشترین بازدید را داشت، مربوط به دندانسازی است که دست مردانه خود را روی شانه زنی بیمار قرار داده است. این عکس به دلیل این که هیچ دندانسازی چنین کاری با بیمار خود‌‌ نمی‌کند، غیرقابل انتظار بود.
به قول استوارت اولم، مهندس ارشد سایت موتور جستجوی مسافرتی Kayak برخی اوقات دلیل به نتیجه رسیدن نتایج A/B مشخص نیست و فقط آنها به نتیجه‌‌ می‌رسند.
بیشتر مثال های تست A/B نسبتا بی ضرر است با این حال در ماه های اخیر استفاده از این تکنیک واکنش های شدیدی به همراه داشته است. برای مبتدیان، تستA/B به منظور تاثیر بر اخباری که‌‌ می‌خوانند به کار گرفته‌‌ می‌شود. مثلا سایت هایی مانند Slate و Upworthy اغلب بیش از ۲۵ عنوان را با استفاده از نرم افزاری که ویژه این کار طراحی شده، تست‌‌ می‌کنند تا ببینند کدام بهتر اجرا‌‌ می‌شود. این کار باعث‌‌ می‌شود سایت مورد نظر به طور گسترده‌ای به اشتراک گذاشته شود. البته برخی اوقات به دلیل این که ویدئوها یا مقالات این سایت‌ها ناامیدکننده است، مورد تمسخر قرار‌‌ می‌گیرند.
برخی شبکه های اجتماعی هم با سوءاستفاده از احساسات کاربران و دروغ پردازی، آنها را به بازدید از سایت شان تشویق‌‌ می‌کنند. به زعم برخی افراد تست A/B در عصر جدید مزاحمی بیش نیست. این آزمایش روی سایت های دوستیابیOkCupid نشان‌‌ می‌دهد تست های ساده A/B چقدر‌‌ می‌تواند تاثیر مستقیمی بر زندگی شما داشته باشد.
کریستین رادر، موسس سایت OkCupid توضیح‌‌ می‌دهد یک گروه از کاربران پیامی با موضوع «پیغام جدیدی از [نام فرستنده] دارید» دریافت‌‌ می‌کنند، در حالی که گروهی دیگر پیامی با موضوع: پیغام جدید از [نام فرستنده] دارید بعلاوه تصویر یک حلقه گل. عنوان دوم ۴ درصد بهتر عمل‌‌ می‌کند. در نظر بگیرید در یک وبسایت با بیش از ۳۰ میلیون کاربر، ۴ درصد رقم کمی نیست. تصور کنید اگر آن ۴ درصد تست را برای یک میلیون کاربر دیگر شرح دهند، آن وقت‌‌ می‌شود ۴۰ هزار کلیک. از این ۴۰ هزار نفر شاید ده هزار نفر از آنان فقط به علت همین تست تصادفی با هم دوست شوند.رادر معتقد است با این کار هم شرکت سود‌‌ می‌برد و هم کاربران ارتباطات بیشتری برقرار خواهند کرد. شرکت‌ها فقط با تست های A/B‌‌ می‌توانند به تاثیر این روش‌ها پی ببرند.
یکی از طراحان در این باره‌‌ می‌گوید، ممکن است طراحی بگوید که مثلا طرح (الف) درآمد زیادی به ارمغان‌‌ می‌آورد، اما طرح (ب) پولسازتر است. استفاده نکردن از فریب های معمول اینترنتی برای کسب درآمد بیشتر خیلی سخت است، بویژه وقتی بدانید رقبای شما از آنها استفاده‌‌ می‌کنند. برخی افراد معتقدند شرکت هایی که در دراز مدت چنین کاری‌‌ می‌کنند، تنها به اعتبار و موفقیت تجاری خود با عملی غیراخلاقی آسیب‌‌ می‌رسانند اما بعضی هم اعتقاد دارند استفاده از تکنیک های فریب و ترغیب افراد برای خرید چیزی حداقل باعث کسب درآمد و سود عده دیگری‌‌ می‌شود. موسس سایت OkCupid در این باره معتقد است کاری که آنها‌‌ می‌کنند بیشتر مواقع به نفع کاربران است و راه های زیادی پیش روی آنها‌‌ می‌گذارد.
در هر حال حداقل اکنون از تست های پنهانی در اینترنت آگاهی دارید و این که چگونه کاربران را وادار به کلیک روی سایت هایشان‌‌ می‌کنند و چه بخواهیم چه نخواهیم، به کار خود ادامه‌‌ می‌دهند.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت چگونه قربانی وبسایت ها می شوید Rated 4.5 / 5 based on 6 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار شهید سلیمانی

 
تلفن شرکت :  04133122719-04133122718
   
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اولtnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق