طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : جمعه ۳۱ فروردين ماه ۱۴۰۳
برچسب ها
چگونه - مطالعه - پیمایش - دریای - فناوری - باستانی - گمشده - کارآمد - cryptocurrency - طراحی - کاربران - پیوستن - معاملات - blockchain - آزمایشگاه - جولیا - سلامت - تجزیه - تحلیل - تصمیمات - بهداشت - درمان - مخدر. - اطلاعات - بیمار - پزشکان - اقتصادی - آکادمی - مهندسی - کیفیت - زندگی، - توسعه - جامعه - سیستم - لیزری - ماهواره - انتقال - ردیابی - پروتئین - خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - یادگیری - ماشین - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی
۱۰ توصیه بی نهایت کاربردی برای افزایش اثربخشی بازاریابی ایمیلی
86 بازدید
چهارشنبه ۲۳ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنوز هم که هنوز است طرفداران زیادی دارد که اعتقاد دارند این نوع بازاریابی نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان انواع بازاریابی، هنوز یکی از بالاترین نرخ های مشارکت مخاطب و بازگشت سرمایه گذاری را داراست. مسأله‌ی مهم در این بین برای هر شرکتی این است که خودش را از بقیه متمایز کند.
یکی از راه هایی که به واسه‌ی آنها‌‌ می‌توانید اثربخش بودن یا نبودن بازاریابی ایمیلی خود را بسنجید، بررسی نرخ خوانده شدن ایمیل هایتان است. اشتباهات متعددی وجود دارد که شرکت‌ها هنگام ارسال پیام های دیجیتالی خود ممکن است مرتکب شوند؛ اشتباهاتی که‌‌ می‌توانند این نرخ را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. همین امر باعث‌‌ می‌شود نرخ خوانده شدن ایمیل، به معیار فوق العاده‌ای برای سنجش سلامت کلی کمپین های بازاریابی ایمیلی بدل شود.
در ادامه ۱۰ راهی را از نظر خواهید گذراند که باعث‌‌ می‌شوند مخاطبان شما ایمیل های بازاریابی ایمیلی تان را بخوانند:
۱- عنوان جذابی برای ایمیل خود در نظر بگیرید
عنوان ایمیل اولین چیزی است که مشتری در هر ایمیل چشمش به آن‌‌ می‌افتد. اگر عنوان خود را نسنجیده انتخاب کرده یا آن را بهینه نکرده اید، پول خود را در معرض خطر قرار داده اید. آزمون های معروف به A/B فقط به درد وبسایت و لندینگ پیج‌‌ نمی‌خورد؛ بلکه برای بازاریابی ایمیلی نیز ضروری محسوب‌‌ می‌شوند. شروعی غیر رسمی و شخصی برای متن ایمیل خود در نظر بگیرید و نسخه های مختلف آن را بارها و بارها به آزمایش بگذارید.
۲- ایمیل خود را خطاب به «یک» نفر بنویسید
همان گونه که‌‌ می‌توان حدس زد، اگر ایمیل مستقیماً خطاب به گیرنده نوشته شود احتمال آنکه باز و خوانده شود به مراتب بیشتر خواهد بود. از نام کوچک گیرنده در آغاز متن استفاده کنید و سپس متن نامه‌ی خود را به گونه‌ای به رشته‌ی تحریر در بیاورید که گویی نامه را صرفاً خطاب به همان یک نفر نوشته اید. این سطح از تمرکز و صمیمیت باعث جلب مشارکت مخاطبان شما خواهد شد و باعث‌‌ می‌شود در آینده نیز ایمیل های دریافتی از سوی شما را باز کنند.
۳- از محتوای با کیفیت استفاده کنید
اگر مشتریانتان به این نتیجه برسند که کسب و کار شما ایمیل های جالب، جذاب و آگاهی بخشی برایشان ارسال‌‌ می‌کند، نرخ باز شدن ایمیل هایتان سر به فلک خواهد کشید. اما از طرف دیگر اگر اطلاعاتی که از این طریق در اختیارشان قرار‌‌ می‌دهید را بتوانند به راحتی از جاهای دیگر نیز پیدا کنند و به دست بیاورند (و یا بدتر از آن، فقط تبلیغ برایشان بفرستید) پیام هایتان سر از زباله دان اینباکس مخاطب در خواهد آورد. ارسال ایمیل هایی با کیفیت فوق العاده بالا اما با بسامد کمتر، یکی از بهترین راه های بالا بردن نرخ باز شدن ایمیل محسوب‌‌ می‌شود.
۴- ایمیل های خود را از سوی یک شخص ارسال کنید، نه شرکت
دریافت کنندگان ایمیل وقتی ایمیل تازه‌ای دریافت‌‌ می‌کنند اول از همه نگاه‌‌ می‌کنند ببینند فرستنده‌ی آن را‌‌ می‌شناسند یا خیر. اگر ایمیل شما از سوی شرکت ارسال شده باشد بلافاصله به عنوان تبلیغات نشانگذاری‌‌ می‌شود که این‌‌ می‌تواند در نهایت به پاک شدن آن بیانجامد. ایمیلی که از سوی یک فرد حقیقی در شرکت شما ارسال شود شخصی تر محسوب شده و احتمال باز شدنش بسیار بیشتر است.
۵- زمان مناسبی را برای ارسال ایمیل های خود در نظر بگیرید
زمان مناسب در بازاریابی حرف اول را‌‌ می‌زند، به ویژه بازاریابی ایمیلی. اطمینان حاصل کنید ایمیل های خود را با توجه به محتوا، مخاطب و نیت خود، در بهترین زمان ممکن ارسال‌‌ می‌کنید. این را نیز‌‌ می‌توانید از طریق آزمایش، یا بررسی نمونه های مشابه صنعت خود متوجه شوید.
۶- مراقب فیلتر های اسپم باشید
فیلتر های ایمیل روز به روز پیچیده تر‌‌ می‌شوند و اگر پیام های شما از فولدر اسپم سر در بیاورند نرخ باز شدن ایمیل هایتان به شدت افت خواهد کرد. واضح است برای آنکه ایمیل های شما سر از فولدر اسپم در نیاورند باید از ارسال ایمیل هایی که ظاهری شبیه به اسپم دارند اجتناب کنید. برای مثال وجود کلمات «فروش»، «رایگان»، «ثروتمند»، یا «قرارداد» در عنوان ایمیل، احتمال اسپم شناخته شدن آن را بیشتر‌‌ می‌کند. اطمینان حاصل کنید ظاهر ایمیل شما به بروشور شباهت پیدا‌‌ نمی‌کند. محض احتیاط، تعداد لینک هایی که در ایمیل خود به کار‌‌ می‌برید را نیز محدود کنید.
۷- فهرست گیرندگان خود را با دقت بخش بندی کنید
یکی از راه های بالا بردن تناسب ایمیل های ارسالی با گیرنده این است که فهرست دریافت کنندگان ایمیل خود را با دقت بخش بندی کنید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد، از جمله تقسیم بندی بر اساس حوزه‌ی فعالیت، فروش، یا زمان آخرین تعامل. با تقسیم کردن این فهرست به چند گروه مجزا از دریافت کنندگان مشابه، قادر خواهید بود ایمیل های مناسب تر و متمرکز تری برای هر گروه تنظیم کنید که این، نرخ باز شدن ایمیل های شما را بالا خواهد برد.
۸- فهرست ایمیل های خود را خریداری نکنید
شرکت هایی که برای آغاز بازاریابی ایمیلی خود اقدام به خرید فهرست ایمیل های مشتریان احتمالی‌‌ می‌کنند با نرخ باز شدن بسیار پایینی مواجه خواهند شد. مگر آنکه فهرست دریافت کنندگان ایمیل های شما کسانی باشند که واقعاً به کسب و کار شما علاقه نشان دهند و دلیلی برای خواندن ایمیل های شما داشته باشند؛ در غیر این صورت بازاریابی ایمیلی اثربخشی چندانی برای برندتان نخواهد داشت. پیشنهاد یک هدیه، یا برگزاری یک مسابقه در ازای دریافت آدرس ایمیل مخاطبان راه های بسیار خوبی برای جمع آوری آدرس ایمیل است.
۹- فهرست خود را تازه نگه دارید
علاوه بر کیفیت فهرست ایمیل ها، تر و تازه نگه داشتن این فهرست نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. فهرست آدرس های خود را به صورت دوره‌ای مورد بازبینی قرار دهید و ثبت نام کنندگان غیر فعال و یا آدرس هایی که آمار مناسبی ندارند را حذف کنید. هر از گاهی نیز به فهرست خود نگاهی بیاندازید و اشتباه های تایپی احتمالی آنها را تصحیح کنید (مثل yhoo.com@). این کار نه تنها نرخ گشوده شدن ایمیل هایتان را بالا‌‌ می‌برد، بلکه هزینه های پرت بازاریابی تان را نیز کاهش خواهد داد.
۱۰- ایمیل های خود را برای موبایل بهینه سازی کنید
اگر ایمیل های ارسالی از سوی شرکت شما روی موبایل درست به نمایش در نیایند با مشکل مواجه خواهید شد. تقریباً ۷۴ درصد از دارندگان تلفن های هوشمند، از موبایل خود برای باز کردن ایمیل نیز استفاده‌‌ می‌کنند و ۵۱ درصد از کل ایمیل های خوانده شده، روی دستگاه های موبایل باز و مشاهده شده اند. اگر ایمیل شما روی موبایل درست باز و مشاهده شود، نرخ خوانده شدن آنها و نیز میزان مشارکت مخاطبانتان با کلیک روی لینک های ارسال شده، افزایش خواهد یافت.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت ۱۰ توصیه بی نهایت کاربردی برای افزایش اثربخشی بازاریابی ایمیلی Rated 4.5 / 5 based on 2 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار شهید سلیمانی

 
تلفن شرکت :  04133122719-04133122718
   
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اولtnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق