طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : پنج شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
پروژه - Athena - آموزشی - ابزارهای - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - طراحی - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - برنامه - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - محققان - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - آینده - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - اجتماعی - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تولید - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - پروفسور - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - اقیانوس - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - مطالعه - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - تجارت - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - دیجیتالی - میراث - جهانی - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا - گوگل - سنجیده - کسب و کار - رهبران بزرگ - سخنوری - عادات افراد موفق - قدرت کلام - اثربخشی - اثرگذاری - اصول رهبری - رهبری موفق - فرهنگ سازمانی
چهار استراتژی مؤثر برای کسب و کار های کوچک
52 بازدید
چهارشنبه ۲۳ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
یک کسب و کار کوچک‌‌ می‌تواند بسته به موقعیت و شرایط، استراتژی های مختلفی در پیش بگیرد. برای مثال، استراتژی هایی که شرکت های تازه تأسیس برای خود انتخاب‌‌ می‌کنند ممکن است با استراتژی هایی که شرکت های با سابقه و تثبیت شده تر در پیش‌‌ می‌گیرند متفاوت باشند. به همین ترتیب استراتژی های برگزیده ی شرکت های نوپا‌‌ می‌تواند از استراتژی های رقبای اصلی خود نیز متفاوت باشد.
در ادامه قصد داریم شما را با ۴ نمونه از استراتژی هایی آشنا کنیم که این دست شرکت ها‌‌ می‌توانند برای پیشبرد اهداف کسب و کاری خود از آنها بهره مند شوند.

استراتژی رشد
استراتژی رشد، معرفی محصولات تازه و یا افزودن ویژگی های جدید به محصولات قبلی را شامل‌‌ می‌شود. گاهی اوقات کسب و کار های کوچک ناچار‌‌ می‌شوند برای باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت، محصولات خود را دستخوش تحول کنند یا بر تعدادشان بیافزایند، چرا که در غیر این صورت، مشتریان ممکن است به استفاده از فناوری جدید یکی از رقبا روی بیاورند. به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده‌ی موبایل مدام در حال افزودن ویژگی‌ها یا فناوری های جدید به محصولات خود هستند. آن دسته از تولیدکنندگان موبایل که خود را با تقاضای مصرف کننده وفق ندهند مدت زیادی دوام نخواهند یافت.
کسب و کار های کوچک ممکن است با پیدا کردن بازار تازه‌ای برای محصولات خود به استراتژی رشد روی بیاورد. گاهی اوقات شرکت‌ها به صورت اتفاقی بازار های تازه‌ای برای محصولات خودپیدا‌‌ می‌کنند. برای نمونه، یک شرکت کوچک تولید کننده‌ی مواد شوینده ممکن است متوجه شود کارگران صنعتی از محصولاتش استقبال زیادی‌‌ می‌کنند. به همین جهت تصمیم بگیرد علاوه بر فروش در خرده فروشی ها، آنها را در بسته بندی های بزرگ تر در دسترس کارکنان مراکز صنعتی نیز قرار دهد.

استراتژی تمایز محصول
شرکت های کوچک معمولاً زمانی از استراتژی تمایز محصول بهره‌‌ می‌گیرند که نسبت به رقبا مزیت رقابتی داشته باشند؛ مثل کیفیت به وضوح برتر محصول یا خدمات. برای مثال، یک تولید کننده‌ی کوچک دستگاه های تصفیه کننده‌ی هوا‌‌ می‌تواند با طراحی برتر، خود را از سایر رقبا متمایز کند. واضح است که شرکت‌ها در وهله‌ی اول با هدف فاصله گرفتن از رقبایشان از این استراتژی کمک‌‌ می‌گیرند، اما از استراتژی مذکور‌‌ می‌توان برای ایجاد و بالا بردن وفاداری مشتریان به برند نیز استفاده کرد.

استراتژی دستکاری قیمت
استراتژی دستکاری قیمت یعنی قیمت گذاری بالا برای محصول، به ویژه در دوره‌ی ابتدایی معرفی آن که هنوز رقیبی برایش وجود ندارد. یک شرکت کوچک‌‌ می‌تواند از استراتژی دستکاری قیمت برای بازیابی سریع توان از دست رفته‌ی خود بر اثر هزینه های تولید و تبلیغات بهره بگیرد. اما محصول مورد نظر باید ویژگی خاصی داشته باشد که مشتریان را به پرداخت قیمتی گزاف متقاعد کند.
مثالی که‌‌ می‌توان برای این استراتژی زد معرفی یک فناوری جدید است. یک شرکت کوچک‌‌ می‌تواند نخستین شرکتی باشد که از فناوری تازه‌ای در زمینه‌ی پنل های خورشیدی رونمایی‌‌ می‌کند. از آنجایی که این شرکت تنها شرکتی است که این محصول را عرضه‌‌ می‌کند، مشتریانی که واقعاً پنل های خورشیدی آن را بخواهند حاضر‌‌ می‌شوند قیمت بیشتری بابت آن بپردازند.
یکی از نقاط ضعف این استراتژی آن است که خیلی زود باعث پیدا شدن سر و کله‌ی رقبای تازه‌‌ می‌شود. سود بالای این استراتژی می تواند خیلی‌ها را به کسب فناوری لازم برای تولید محصول مورد بحث ترغیب کند.

استراتژی تملک
شرکت کوچکی که بودجه‌ی خوبی داشته باشد‌‌ می‌تواند برای به دست آوردن مزیت رقابتی، به استفاده از استراتژی تملک روی بیاورد. این استراتژی خرید یک شرکت دیگر، یا یک یا چند خط تولید آن شرکت را شامل‌‌ می‌شود. برای مثال، یک خرده فروشی که در سمت شرق شهر فروشگاه دارد،‌‌ می‌تواند با خرید یک فروشگاه دیگر در سمت مرکز شهر، عملیات های خود را گسترش دهد.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت چهار استراتژی مؤثر برای کسب و کار های کوچک Rated 4.3 / 5 based on 4 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق