طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - طراحی - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - مطالعه - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا
برند؛ پلی میان مغز و قلب مشتری
53 بازدید
سه شنبه ۲۹ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
برند نه محصول است، نه خدمات. وظیفه‌ی برند، برقراری ارتباط میان قلب و مغز مخاطب به واسطه‌ی ویژگی های احساسی و عقلانی است. به همین خاطر باید زنده باشد و تمام عناصر تشکیل دهنده‌ی آن نیز در جهت زنده نگه داشتنش عمل کنند.
وقتی از این زاویه به برندسازی نگاه کنید، متوجه خواهید شد جایی که برند شما در ذهن افراد جامعه اشغال‌‌ می‌کند، بر احساساتی که آنها را به برند شما متصل‌‌ می‌کند احاطه دارد. به خاطر داشتن این موضوع هنگام بررسی جایگاه فعلی و جایگاه مطلوب برند از اهمیت زیادی برخوردار است. هنگام بررسی ویژگی های برند خود این عناصر را در نظر داشته باشید

هویت
همه‌ی ما نام و مشخصاتی داریم که به دیگران کمک‌‌ می‌کنند ما را بشناسند. برند‌ها نیز به همین ترتیب از چنین خصوصیاتی برخوردارند که از ترکیب آنها اغلب تحت عنوان لوگو یاد‌‌ می‌شود. «لوگو»ی شما آنقدر مهم است که به اشتباه توسط خیلی‌ها با «برند» اشتباه گرفته‌‌ می‌شود. علت این امر آن است که کلمات، فونت، فرم ها، رنگ‌ها و دیگر خصوصیاتی که در مجموع لوگوی شما را تشکیل‌‌ می‌دهند باید بتوانند در مورد هویت شما و آنچه که به آن باور دارید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

جایگاه
جایگاه برند، محل مناسب استقرار شما در بازار را تعریف‌‌ می‌کند. اهمیت این عنصر برند، تماماً به شفافیت آن است. یکی از بزرگ ترین مسئولیت های شما به عنوان یک کسب و کار، خدمت به مشتریانتان است و تحقق این امر در صورت عدم اطلاع از این دو موضوع دشوار خواهد بود: ۱) جایگاه شما در جامعه، ۲) هویت مشتریان فعلی یا آینده‌ی شما. به علاوه، جایگاه برند به متمایز شدن آن از کسب و کار های دیگری که ممکن است در نگاه اول شبیه آن به نظر برسند کمک خواهد کرد.

استراتژی
طرح ریزی امری ضروری است. طرحی که از آن صحبت‌‌ می‌کنیم با یک ایده‌ی کلی تفاوت دارد. استراتژی برند شما باید مقاصد و اهداف مشخصی داشته باشد. برخورداری از یک استراتژی برند خوش ساخت و تعریف شده، تمام جنبه های کسب و کار از جمله نیاز های مشتریان، فضای رقابتی، و البته احساسی که در مشتری شکل‌‌ می‌گیرد را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

چشم انداز
دوست دارید کسانی که در آینده به هر شکلی سر راهتان قرار‌‌ می‌گیرند چه برداشتی از شما داشته باشند؟ چشم انداز شما در واقع الحاقیه‌ای است بر جایگاهتان، چرا که‌‌ می‌تواند از طریق ارزش ها، به انتقال موقعیت فعلی و آینده تان به دیگران کمک کند.

مأموریت
آیا از تمام موارد اساسی که مشتریان بالفعل یا بالقوه، برای ارتباط گرفتن با برند شما به دنبالش‌‌ می‌گردند آگاهی دارید؟ این موارد، یا حداقل بخشی از آنها، در مأموریت شما نهفته اند. به علاوه، مأموریت شما قدم های عملی لازم برای پیش بردن کسب و کارتان را نیز در بر دارد. بهتر است چند جهت گیری، چشم انداز و اولویت استراتژیک نیز به آن بیافزایید.

کیفیت
کیفیت به میزان مرغوبیت یک چیز، یا استانداردی گفته‌‌ می‌شود که همه‌ی نمونه های مشابه را در مقایسه با آن‌‌ می‌سنجند. این مقایسه در بافتار برندسازی، خود را در میزان آمادگی یا توانایی محصول یا خدمات شما در برآورده کردن نیاز مشتری در برابر محصولات یا خدمات مشابه نشان‌‌ می‌دهد. کیفیت یکی از نقاط متمایزکننده‌ی اصلی است که به شما کمک خواهد کرد سری در میان سر‌ها بلند کنید. قیمت گذاری و موانع ورود به بازار نیز از جمله موارد دیگری هستند که کیفیت بر آنها اثرگذار است.

ارزش
این عنصر که رابطه‌ی نزدیکی با کیفیت دارد، به ارزیابی مشتری از محصول یا خدماتتان گفته‌‌ می‌شود که در تصمیم گیری پیرامون ارتباط گرفتن با برند شما از آن کمک‌‌ می‌گیرد. ارزش برند که آمیزه‌ای از تمام عناصر آن محسوب‌‌ می‌شود، میزان اهمیت، بها یا کارایی برند نزد مشتری است. بنابراین، تمام افکار، احساسات، و تجربیاتی که مردم با برند شما دارند بر میزان ارزشی که برندتان نزد آنها پیدا‌‌ می‌کند اثرگذار هستند.
نحوه‌ی خلق، مدیریت، و به کارگیری برند بر پایه‌ی تمام این عوامل شکل‌‌ می‌گیرند؛ چه از لحاظ احساسی و چه از لحاظ عقلانی. بنابراین هنگام شکل دهی به تک تک بخش های برند، باید کنشگرانه به چیزهایی که در مواجهه با آنها ناخوداگاه در ذهن مشتری شکل‌‌ می‌گیرد خوب فکر کرد. این بهترین راه برای کاشتن بذر برند در جان و دل مشتری است.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت برند؛ پلی میان مغز و قلب مشتری Rated 4.5 / 5 based on 2 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق