طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - طراحی - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - مطالعه - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا
اثرگذاری غیرمستقیم؛ بازاریابی مورد علاقه رهبران بزرگ دنیای کسب و کار
55 بازدید
سه شنبه ۲۹ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
بازاریابی آنلاین یا آفلاین؟ پولی یا ارگانیک؟ اجتماعی یا سنتی؟ بازاریابی محتوایی که جدیداً زیاد در موردش‌‌ می‌شنویم چیست؟
فکر‌‌ می‌کنید تمام راز و رمز های بازاریابی را‌‌ می‌دانید؟ در حوزه‌ی بازاریابی انتخاب های زیادی وجود دارد. تاکتیک های بازاریابی متعددی در دسترس هست. اساساً خیلی چیز‌ها هست که‌‌ می‌توان یاد گرفت و در انجامشان مهارت پیدا کرد. به این ترتیب، چگونه باید شیوه‌ی مناسب برای بازاریابی کسب و کار خود را انتخاب کرد؟
سازمان هایی مثل SBA توصیه‌‌ می‌کنند کسب و کار های کوچک ۷ تا ۸ درصد از کل بودجه‌ی خود را به بازاریابی اختصاص دهند. دیگر نهاد‌ها نیز عموماً بازه‌ای بین ۵ تا ۱۰ درصد را برای این کار پیشنهاد‌‌ می‌دهند. اما اگر اساساً به دنبال پاسخ سؤال اشتباهی رفته باشیم چه؟ به جای متمرکز شدن روی پیروی از تاکتیک‌ها و مسیری که دیگران رفته اند، شاید بهتر باشد سؤال متفاوتی بپرسیم.
جونا برگر در آخرین کتاب خود با عنوان «اثرگذاری غیرمستقیم: نیروهای ناپیدای شکل دهنده‌ی رفتار» از بازاریابان‌‌ می‌خواهد لحظه‌ای مکث کنند و در وهله‌ی اول به کشف عواملی بپردازند که بر رفتار خریدار تأثیر‌‌ می‌گذارند. اغلب بازاریابان به دنبال این هستند که هر طور شده و با هر تعداد تاکتیک ممکن، پیام خود را بر سر مشتری هدف خود بکوبند. اما شاید بهتر باشد تاکتیک متفاوتی اتخاذ کنیم. شاید بهتر باشد بگردیم و ببینیم چگونه‌‌ می‌توان بر مشتری هدف تأثیر گذاشت. البته منظور جونا از این تأثیر، اثرگذاری غیر مستقیم یا پنهانی است که بر رفتار ما انسان‌ها تأثیر‌‌ می‌گذارد.
این روز‌ها برای بازاریابی اثربخش باید بتوان راه خود را از میان تمام شلوغی‌ها و درهم برهمی های دنیای امروز باز کرد تا نهایتاً صدایمان شنیده شود. اما انجام دادن همان کاری که همه دارند انجام‌‌ می‌دهند برای آن دسته از کسانی که هنوز برندی برای خود شکل نداده‌اند جواب‌‌ نمی‌دهد.
اولین و مهم ترین اشتباه ما این است که به جای تلاش برای شناختن مشتریان و جذب آنها، اثرگذاری بر آنها و خدمت رسانی به آنها، حس‌‌ می‌کنیم باید بیش از اندازه روی محصول خود (خدمات، فناوری، خرده فروشی و یا هر چیز دیگر) وقت صرف کنیم. از همین رو بسیاری از شرکت‌ها همان ابتدا رمق خود را از دست‌‌ می‌دهند چرا که موفق‌‌ نمی‌شوند به پیدا کردن نکات ریز اما اساسی در مورد مشتری خود انرژی کافی اختصاص دهند.
مشتریان امروزی تحت تأثیر دوستان، همکاران محل کار، بررسی های آنلاین، توئیت ها، تصاویر اینستاگرامی، و ویدیو های فیسبوکی و فهرست بلندبالایی از این نام‌ها هستند؛ فهرستی که تمامی ندارد. درک اثرگذاری اجتماعی و کشف پتانسیل آن‌‌ می‌تواند همان کلیدی باشد که همه‌ی ما برای باز کردن قفل بازاریابی مان به دنبالش هستیم.
اما اگر اغراق را کنار بگذاریم، واضح است که هیچ کلید جادویی وجود ندارد. آنچه که هست راه هایی است که به واسطه‌ی آنها‌‌ می‌توان درک بهتری از مشتریان هدف پیدا کرد. اگر هر یک از ما عوامل مؤثر بر رفتار خود را شناسایی کنیم، شاید بتوانیم تکنیک هایی طراحی کنیم که به ارتباطی منحصر به فرد با مشتریان هدفمان منجر شوند؛ به این‌‌ می‌گویند بازاریابی اثربخش.
اثرگذاری غیرمستقیم نیز به همین موضوع‌‌ می‌پردازد و کمی در آن عمیق تر‌‌ می‌شود. دیگران گاهی الهام بخش ما‌‌ می‌شوند و گاهی نیز انگیزه‌ی ما را‌‌ می‌گیرند. اگر دوست دارید در مورد آنچه گفته شد بیشتر بدانید، سعی کنید از زاویه‌ی کسب و کار خودتان به قضیه نگاه کنید. شاید به این ترتیب بتوانید در اثرگذاری غیر مستقیم بر مشتریانتان اثربخش تر عمل کنید.
برچسب : کسب و کار
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت اثرگذاری غیرمستقیم؛ بازاریابی مورد علاقه رهبران بزرگ دنیای کسب و کار Rated 4.5 / 5 based on 2 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق