طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : پنج شنبه ۲۹ شهريور ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
توسعه - دهندگان - سیستم - فاجعه - افتخار - نوآوری - جایزه - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - یادگیری - ماشین - گفتار - تشخیص - موضوع - انتخاب - اشیاء - توصیف - تجزیه - تحلیل - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - کامپیوتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - بنیاد - واللی - فیتوپلانکتون - اقیانوس - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - شیمیایی - مهندسی - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - نظارت - بیماران - مبتلا - پارکینسون - بیماری - لوئیس - اختراع - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - آموزش - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - ابزار - خودکار - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - ایمنی - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - آزمایشگاه - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - مقاله - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - روبات - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - ذخیره - سوخت - اطمینان - جولین - سیاره - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - افراد - پرورش - برنامه - ایده‌ها - طراحی - طراحان - معمار - مطالعه - دانشمندان - دستگاه - محاسبات - کوانتومی - افزاری - معماران - ساختمان - محققان - پروژه - لیادار - ارزیابی - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - تجارت - الکترونیک - لجستیک - آخرین - ایجاد - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - هستند. - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - آینده - انرژی - گزارش - یافته - هزینه - حیاتی - اقتصاد - محبوب - آموزشی - اولین - آنلاین - پایتون - تاریخی - دیجیتالی - میراث - جهانی - واقعیت - مجازی - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا - گوگل - سنجیده - کسب و کار - رهبران بزرگ - سخنوری - عادات افراد موفق - قدرت کلام - اثربخشی - اثرگذاری - اصول رهبری - رهبری - رهبری موفق - فرهنگ سازمانی - یادکیری زبان - انگیزه - انگیزه زمانی - حرده فروشی - فروشگاه اینترنتی - فروشگاه آنلاین - اینترنتی - ایده جدید - ایده‌پردازی - ایده - حافظه - سلول حافظه - کارآفرینی - کسب نفع - مهارت گفتاری - گفتاری صحبت کردن - دورکاری - باهوش - افراد باهوش - خطای ذهنی - شخصیت - افراد ناموفق - شکست - استخدام - تایپو گرافیکی - هنر و گرافیک - گرافیک محیطی - چاپخانه - حجم کاری - کار - موسیقی - موسیقی و کار - مصاحبه - مصاحبه شغلی - کار درخانه - عکاسی 360 درجه - عکاسی از کالا - عکاسی از محصول - محصولات فروشگاهی - استرس - الکسای سایت - زیاد کردن الکسا - تجارت اینترنتی - طزاحی سایت - بازاریابی اینترنتی - بهینه سازی - طراحی سایت - طراحی وب سایت - SEO سایت - بهینه سازی سایت - SEO - نکاتی درباره طراحی سایت - توسعه سایت - چهارچوب سایت - مقالات طراحی وب سایت - وب سایت - تکنولوژی - فناوری - پهپاد - اینترنت - اعتیاد به اینترنت - کلاهبرداری اینترنتی - مقالات اینترنت
اثرگذاری غیرمستقیم؛ بازاریابی مورد علاقه رهبران بزرگ دنیای کسب و کار
45 بازدید
سه شنبه ۲۹ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
طراحی وب سایت
بازاریابی آنلاین یا آفلاین؟ پولی یا ارگانیک؟ اجتماعی یا سنتی؟ بازاریابی محتوایی که جدیداً زیاد در موردش‌‌ می‌شنویم چیست؟
فکر‌‌ می‌کنید تمام راز و رمز های بازاریابی را‌‌ می‌دانید؟ در حوزه‌ی بازاریابی انتخاب های زیادی وجود دارد. تاکتیک های بازاریابی متعددی در دسترس هست. اساساً خیلی چیز‌ها هست که‌‌ می‌توان یاد گرفت و در انجامشان مهارت پیدا کرد. به این ترتیب، چگونه باید شیوه‌ی مناسب برای بازاریابی کسب و کار خود را انتخاب کرد؟
سازمان هایی مثل SBA توصیه‌‌ می‌کنند کسب و کار های کوچک ۷ تا ۸ درصد از کل بودجه‌ی خود را به بازاریابی اختصاص دهند. دیگر نهاد‌ها نیز عموماً بازه‌ای بین ۵ تا ۱۰ درصد را برای این کار پیشنهاد‌‌ می‌دهند. اما اگر اساساً به دنبال پاسخ سؤال اشتباهی رفته باشیم چه؟ به جای متمرکز شدن روی پیروی از تاکتیک‌ها و مسیری که دیگران رفته اند، شاید بهتر باشد سؤال متفاوتی بپرسیم.
جونا برگر در آخرین کتاب خود با عنوان «اثرگذاری غیرمستقیم: نیروهای ناپیدای شکل دهنده‌ی رفتار» از بازاریابان‌‌ می‌خواهد لحظه‌ای مکث کنند و در وهله‌ی اول به کشف عواملی بپردازند که بر رفتار خریدار تأثیر‌‌ می‌گذارند. اغلب بازاریابان به دنبال این هستند که هر طور شده و با هر تعداد تاکتیک ممکن، پیام خود را بر سر مشتری هدف خود بکوبند. اما شاید بهتر باشد تاکتیک متفاوتی اتخاذ کنیم. شاید بهتر باشد بگردیم و ببینیم چگونه‌‌ می‌توان بر مشتری هدف تأثیر گذاشت. البته منظور جونا از این تأثیر، اثرگذاری غیر مستقیم یا پنهانی است که بر رفتار ما انسان‌ها تأثیر‌‌ می‌گذارد.
این روز‌ها برای بازاریابی اثربخش باید بتوان راه خود را از میان تمام شلوغی‌ها و درهم برهمی های دنیای امروز باز کرد تا نهایتاً صدایمان شنیده شود. اما انجام دادن همان کاری که همه دارند انجام‌‌ می‌دهند برای آن دسته از کسانی که هنوز برندی برای خود شکل نداده‌اند جواب‌‌ نمی‌دهد.
اولین و مهم ترین اشتباه ما این است که به جای تلاش برای شناختن مشتریان و جذب آنها، اثرگذاری بر آنها و خدمت رسانی به آنها، حس‌‌ می‌کنیم باید بیش از اندازه روی محصول خود (خدمات، فناوری، خرده فروشی و یا هر چیز دیگر) وقت صرف کنیم. از همین رو بسیاری از شرکت‌ها همان ابتدا رمق خود را از دست‌‌ می‌دهند چرا که موفق‌‌ نمی‌شوند به پیدا کردن نکات ریز اما اساسی در مورد مشتری خود انرژی کافی اختصاص دهند.
مشتریان امروزی تحت تأثیر دوستان، همکاران محل کار، بررسی های آنلاین، توئیت ها، تصاویر اینستاگرامی، و ویدیو های فیسبوکی و فهرست بلندبالایی از این نام‌ها هستند؛ فهرستی که تمامی ندارد. درک اثرگذاری اجتماعی و کشف پتانسیل آن‌‌ می‌تواند همان کلیدی باشد که همه‌ی ما برای باز کردن قفل بازاریابی مان به دنبالش هستیم.
اما اگر اغراق را کنار بگذاریم، واضح است که هیچ کلید جادویی وجود ندارد. آنچه که هست راه هایی است که به واسطه‌ی آنها‌‌ می‌توان درک بهتری از مشتریان هدف پیدا کرد. اگر هر یک از ما عوامل مؤثر بر رفتار خود را شناسایی کنیم، شاید بتوانیم تکنیک هایی طراحی کنیم که به ارتباطی منحصر به فرد با مشتریان هدفمان منجر شوند؛ به این‌‌ می‌گویند بازاریابی اثربخش.
اثرگذاری غیرمستقیم نیز به همین موضوع‌‌ می‌پردازد و کمی در آن عمیق تر‌‌ می‌شود. دیگران گاهی الهام بخش ما‌‌ می‌شوند و گاهی نیز انگیزه‌ی ما را‌‌ می‌گیرند. اگر دوست دارید در مورد آنچه گفته شد بیشتر بدانید، سعی کنید از زاویه‌ی کسب و کار خودتان به قضیه نگاه کنید. شاید به این ترتیب بتوانید در اثرگذاری غیر مستقیم بر مشتریانتان اثربخش تر عمل کنید.
برچسب : کسب و کار
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن : 35578902 - 041
  35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irدفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اولtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق