طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : سه شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
پروژه - Athena - آموزشی - ابزارهای - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - طراحی - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - برنامه - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - محققان - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - آینده - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - اجتماعی - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تولید - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - پروفسور - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - اقیانوس - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - مطالعه - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - تجارت - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - دیجیتالی - میراث - جهانی - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا - گوگل - سنجیده - کسب و کار - رهبران بزرگ - سخنوری - عادات افراد موفق - قدرت کلام - اثربخشی - اثرگذاری - اصول رهبری - رهبری موفق - فرهنگ سازمانی
روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت
55 بازدید
پنج شنبه ۳ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
استفاده از روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت یکی از موثرترین روش‌ها برای کسب نتیجه مطلوب و مطابق با خواسته های ما از طراحی یک وب سایت است. همه ما هنوز! انسان هستیم، با وجود تمام دانش ما نسبت به دنیای اطرافمان، یکی از چیزهایی که ما احاطه کاملی به آن نداریم، سایر انسان‌ها هستند. او چه فکر میکند؟ من از طرف مقابلم چگونه درخواست کنم که باعث واکنش نشان دادن او گردد؟ چرا او به این طرز درخواست پاسخ مثبت میدهد؟ چرا این کودکان به محصولات رقیب من بیشتر علاقه دارند تا محصولات من؟ و بسیاری دیگر از این سوال‌ها که شاید هیچ گاه نتوانیم جوابی 100 درصد به آن بدهیم.
رفتارهای بشر تحت تاثیر عوامل متعددی‌‌ می‌باشد، از حضور شخصی در اطرافش تا رنگ پیراهنی که در آن روز پوشیده. چیزی که باعث بهبود طراحی وب سایت شما میشود این است که بدانید چه چیزی باعث میشود یک فرد چیزی را انتخاب و یا کلیک نماید. مطابق با برخی از تحقیقات دانشگاهی، تئوری هایی که منجر به بهبود طراحی یک سایت نسبت به سایت دیگری‌‌ می‌گردد به دست آمده است. یادگیری این نظریه‌ها به ما در پیاده سازی آن‌ها در وب سایت هایمان و یافتن میزان کاربردی بودن آن کمک مینماید.
روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت
بر اساس پژوهشی در peer-reviewed journal محقق دریافته است که فقط 90 ثانیه زمان میبرد که نظر یک مشتری در خصوص محصولی شکل بگیرد و بین 62 تا 90 درصد این نظر بر پایه رنگ های آن محصول استوار است. طراحان زیادی بر این باورند که “ترکیب رنگی، میتواند یک سبک یا احساس را تحت تاثیر قرار دهد و این یک نکته ضروری برای برند سازی و طراحی وب سایت‌‌ می‌باشد. برای هر کسب و کاری مهم است که مشتری هدف خود را در سایتش نگه دارد.
آبی بهتر است
آبی باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در مخاطب‌‌ می‌گردد و در زنان و مردان آبی به عنوان یکی از رنگ های محبوب شناخته‌‌ می‌شود. اما استفاده از همین آبی محبوب در صنایع غذایی باعث کم شدن اشتها‌‌ می‌گردد! و مردم با دیدن رنگ قرمز بیشتر تمایل برای خوردن پیدا میکنند، پس همه جا امکان استفاده از آن نیست.
زرد خودمانی
زرد باعث انتقال حس خوشحالی به بازدید کننده میگردد، برند های زیادی از رنگ زرد برای القای حس بامزه گی و خودمانی بودن استفاده میکنند. این رنگ مرکز هیجانات مغز را تحریک میکند، اما این نکته میتواند معانی مختلفی را برای انسان های مختلف به همراه داشته باشد. برای برخی احساس سرخوشی و بالابردن احساسات را باعث‌‌ می‌گردد و برای برخی، به عنوان نمادی برای بر انگیخته شدن احساس اضطراب خواهد بود.
سبز خلاق
سبز برای بسیاری نمایانگر طبیعت و به طبع آن سلامت و پاکی است، اما بر اساس نظر روانشناسان رنگ، استفاده از این رنگ احساس خلاقیت را نیز به بازدید کننده منتقل میکند.
سیاه، سیاه است
استفاده از رنگ مشکی در یک ترکیب رنگی، به نمایش ظرافت، قدرت و تجمل کمک شایانی میکند. سیاه به نظر براق و تمیز‌‌ می‌آید و مردم بیشتر آن را وابسته به برندهای پر قدمت و استوار در نظر دارند.
ترقیب بازدید کننده به انجام کارهای مورد نظر طراح سایت
ترقیب به انجام کار، قدرت است و اینکه شما بتوانید مسیری برای انتقال بازدید کننده به آنچه شما میخواهید مورد نظر باشد، ایجاد نمایید از اهمیت زیادی برخوردار است.
چندرسانه‌ای ها
در بسیاری از پژوهش‌ها نشان داده شده است که استفاده از انواع واسط های محتوایی رسانه‌ای در یک وب سایت تاثیر زیادی دارد. در این تحقیق‌ها به عنوان یک مورد تحقیق نشان داده شده است که با استفاده از رسانه های غنی شده، اعم از فیلم، تصویر و صوت میتواند به تعامل بیشتر کاربر با سایت شما کمک شایانی نماید.
 خستگی در تصمیم گیری
تحقیقات روانشناسی در طراحی وب سایت نشان داده است که اگر تعداد گزینه های پیش روی یک مشتری یا بازدید کننده زیاد باشد، احتمال اینکه مشتری نتواند هیچ کدام را انتخاب نماید بالا میرود. اگر وب سایت شما شلوغ باشد، نرخ پرش‌ها در سایت شما بالا میرود ولی نتیجه گیری از این تغییر مکان‌ها کمتر خواهد شد. بهتر است که از شلوغی وب سایت پرهیز شود، گزینه های انتخاب، دکمه های جابه جایی را تا جایی که امکان دارد کم و کاربردی کنید.
قالب نوشتاری
پژوهش های کاربردی در مطالعه کاربران سایت‌ها نشان داده شده است که افراد دوست دارند متن هایی با عرض های کوتاه را بخوانند تا متن هایی با عرض تمامی صفحه نمایش. بهتر است در طراحی سایت خود در صورتی که میخواهید متنی نگارش کنید، عرض صفحه را به ستون های کوتاه تر تبدیل کنید و سپس به نگارش در آن ستون‌ها بپردازید تا جواب بهتری بگیرید. همچنین همیشه در کنار نوشتارهای خود، از تصاویر استفاده کنید. بسیاری از محققین اثبات کرده‌اند که یک تصویر مناسب میتواند جایگزین هزاران خط متن شود. همانطور که در انتخاب متن و چگونگی نگارش آن باید توجه داشت در انتخاب تصاویر مرتبط با منظور ما نیز باید دقت زیادی داشت.
خیره کردن
در صورتی که میخواهید به قسمتی از تصویر یا صفحه شما نگاه بیشتری شود، سعی کنید از علائم و روش های اشاره به آن موضوع در صفحه استفاده نمایید. آسان ترین روش استفاده از یک پیکان به سمت موضوع است یا استفاده از تصویر فردی که به موضوع مورد نظر شما خیره شده است. انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند و نگاه و دید دیگران برایشان اهمیت دارد. پس سعی کنید از این روش برای اشاره درست به موضوعاتتان استفاده نمایید.
ارتباط با رویدادها
استفاده از رویدادهای روزانه در چینش و چگونگی ارائه محصولات میتواند نتیجه خوبی داشته باشد. به طور مثال در فصل بهار، متناسب با رنگ طبیعت چینش محصولات و یا حتی رنگ بندی سایت میتواند به القای حس بهتری به مشتری کمک نماید.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت Rated 5 / 5 based on 2 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق