طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
خطرات - خصوصی - ادغام - Forbes - فهرست - مجموعه - قدیمی - تجارت - طراحی وب سایت - محققان - چاپگر - طراحی - استفاده - تجدید - اکسترود - خودروهای - الکتریکی - آینده - استارت آپ - هواپیمای خاموش - اقیانوس - تولید - غذایی - تغییرات - جهانی - باکتری - مطالعه - پراکندگی - منظومه - پروفسور - ریچارد - Corridor - Infinite - برنامه - فلسفه - Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا
۵ راه برای اینکه سلول های حافظه تان را دوباره شارژ کنید
57 بازدید
سه شنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
آیا برای به یاد آوردن روزهای هفته یا تاریخ تولد اطرافیان تان به مشکل برمی‌خورید؟ یا اینکه هر چه را نیاز دارید، باید مدت زیادی دنبالش بگردید. ۵ راه وجود دارد که به شما کمک می‌کند سلول های حافظه تان را دوباره شارژ کنید و اوضاع‌تان بهتر شود. این مقاله را بخوانید تا با این راه‌ها آشنا شوید.
کلیدهایم را کجا گذاشته‌ام؟ تا به حال چند بار این سؤال را پرسیده اید؟ بعضی وقت‌ها آنقدر مشغله داریم که واقعا یادمان نیست آنها را کجا گذاشته ایم. اما گاهی فراموشی‌های ما از این مورد خاص، فراتر می رود.
راه‌حل‌های ساده ای وجود دارد که رعایت کردن آنها نتیجه‌ای جز تقویت حافظه‌تان نخواهد داشت!
۵ ترفند برای تقویت حافظه
۱. ورزش را فراموش نکنید
شاید باورش برای تان سخت باشد اما وقتی ورزش می‌کنید، ذهن تان هم نرمش می‌کند. ورزش های هوازی با بهبود گردش خون در بدن، میزان اکسیژنی که به مغزتان می رسد را افزایش می دهند و از این طریق، احتمال ابتلا به اختلالاتی مثل دیابت و بیماری های قلبی-عروقی را که به ضعف حافظه منجر می شوند، کاهش می دهند.
اگر فرصتش را دارید، روزتان را با کمی نرمش صبحگاهی شروع کنید. این کار، ذهن تان را در همان ساعت‌های ابتداییِ صبح، آماده می‌کند تا در طول روز متمرکز و هوشیار بمانید. ورزش هایی مثل پرتاب کردن توپ به جلو و عقب که به هماهنگی اعضای بدن با یکدیگر احتیاج دارند، به فعال نگه داشتن ذهن کمک شایانی می‌کنند.
۲. خواب کافی داشته باشید
خواب کافی یکی از بهترین راه هایی است که مغز و حافظه را به اوج قدرت خود می‌رساند. برای اینکه بهترین بهره را از خواب ببرید، ۷ تا ۹ ساعت بخوابید. حواستان باشد وسایل الکترونیکی را حداقل یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب کنار بگذارید تا مغزتان هم بتواند فعالیتش را کم کند. سعی کنید کافئین و الکل مصرفی در طول روز را هم کم کنید، چون هر دو مورد، خواب‌تان را آشفته خواهند کرد.
۳. ذهن تان را درگیر نگه دارید
تحقیقات نشان می دهد که فعال نگه داشتن ذهن، وقتی پا به سن می‌گذاریم، احتمال زوال عقل و بروزِ اختلالات حافظه را کاهش می‌دهد.
اجتماعی بمانید، با دیگران تعامل داشته باشید، مهارت های جدیدی یاد بگیرید، بازی هایی را انجام دهید که فکرتان را به کار می‌اندازند؛ مثلا جدول حل کنید یا سودوکو بازی کنید. تعامل داشتن با دیگران و همچنان به یادگیری مطالب جدید ادامه دادن، برای سالم نگه داشتن مغز در هر سنی حیاتی است.
۴. مراقب استرس باشید
اضطرابِ مزمن نه تنها آدم را به هم می‌ریزد، بلکه عوارض طولانی‌مدت و مخربی هم دارد. تحقیقات نشان داده که استرس به مرور زمان سلول‌های مغز را از بین می برد و به ناحیه ای در مغز که خاطره‌های جدید را می‌سازد و خاطرات گذشته را یادآوری می کند، صدمه می زند.
برای اجتناب از زوال حافظه، استرس را به حداقل برسانید. اگر مشغله ی زیاد شما را مضطرب و سراسیمه می کند، خودتان را زیاد درگیر نکنید؛ گاهی اوقات «نه» گفتن اشکالی ندارد. حتما باید راه‌هایی برای تخلیه ی استرس داشته باشید. ورزش کردن یا صحبت با فرد دیگری در مورد مشکلات تان، نمونه‌های خوبی از راه‌های کاهش استرس هستند.
۵. غذاهایی که می‌خورید فوق‌العاده اهمیت دارند
تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که مصرفِ بعضی غذاها در جلوگیری از زوال حافظه تأثیر دارد. پس، مصرف روزانه‌ی سبزیجات و میوه ‌ها را فراموش نکنید. (آووکادو یادتان نرود!) تعداد زیادی از میوه ها و سبزیجات، سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به محافظت از سلول های حافظه کمک می‌کنند. غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب اُمگا ۳ هستند،‌ مثل ماهیِ تن و سالمون و غذاهای پخته شده با روغن زیتون را بیش‌تر مصرف کنید.
از مکمل‌های باکیفیت امگا ۳ در رژیم غذایی خود استفاده کنید. چای‌سبز هم گزینه ی دیگری است که با داشتن آنتی‌اکسیدان های قدرتمند از مغز در برابرِ آسیب جلوگیری می کند. از شکر و غذاهای شیرین هم اجتناب کنید.
به خاطر داشته باشید که حافظه ی شما در هر سنی مهم است. این عادت های سالم را شروع کنید تا حافظه تان را برای سال های آینده، قوی نگه دارید.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت ۵ راه برای اینکه سلول های حافظه تان را دوباره شارژ کنید Rated 4.4 / 5 based on 4 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق