طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : پنج شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷
برچسب ها
Ricult - کشاورزان - اجتماعی - ابزارهای - دیجیتالی - روستایی - پروژه - Athena - آموزشی - محاسبات - میکروچیپ - العاده - رویکرد - کنترل - مغناطیس - دستگاه - حافظه - طراحی - باتری - گسترش - فلزات - ذخیره - برنامه - کاربردی - سیستم - یادگیری - ماشین - کارآمد - ترجمه - بیشتر - کامپیوتری - همکاری - پرتغال - نوآوری - کارآفرینی - اختراع - ابزار - ارزیابی - نظارت - عضلات - تمرینات - Humons - منبع باز - تراشه - آزمایشگاه - توسعه - پایدار - آفریقا - محققان - کارشناسان - کنفرانس - کنند. - بررسی - آینده - واقعیت - مجازی - آموزش - تعامل - خودکار - هوشمند - شناسایی - افراد - تنظیم - جرایم - اینترنتی - رهبری - امنیت - سایبری - سرمایه - گذاری - بازار - تحلیل - اطلاعات - بنیاد - آلمان - استادان - فیزیک - جایزه - کوانتومی - پارچه - دانشجویی - آمبولانس - نمایشگاه - مهندسی - مکانیک - تشخیص - اخبار - مغرضانه - روبات - انسانها - تکنیک - رمزنگاری - اسللت - بیماری - ایمنی - مالاریا - طبیعی - عفونت - فریدمن - ساختار - آنزیم - آنزیمی - اکسید - تجزیه - HUBweek - خلاقانه - نوآوران - بوستون - مطبوعات - رسانه - ساحلی - باستان - جریان - Solve - انتخاب - کارآفرین - کردند - پشتیبانی - دریافت - نرم افزار - مطلوب - اقتصاد - دیوید - تسمار - رویای - وارون - ایجاد - تولید - تکنولوژی - وزارت - انرژی - پیشرفت - آلانور - زمینه - معدنی - گوگرد - گزارش - انتخابات - نویسندگان - هستند - مقاله - اقدامات - انعطاف - هستند. - پروفسور - برنارد - پیشگام - رادیویی - مشتری - اولین - انیشتین - برداری - سیاره - آواره - آموزان - ReACT - امسال - امتحان - گواهی - کامپیوتر - داده. - ساختمان - بزرگترین - نانومواد - خواهد - شیمیایی - مولکول - Plug and Play - لیتیوم - گازهای گلخانه ای - دهندگان - فاجعه - افتخار - بنایی - اجتماعی، - لینکلن - گفتار - موضوع - اشیاء - توصیف - پروتئین - مدولوبلاستوم - پروتئومیک - استراتژی - درمانی - الهام - طبیعت - Zijay - دانشجوی - تواند - آلاینده - فیلتر - فعالیت - تغییر - کلیدی - رسمیت - اعصاب - هارنت - Scholar - واللی - فیتوپلانکتون - اقیانوس - کمبود - بازیافت - Twelve - استعداد - کارشناسی - عنوان - سنسورهای - دوپامین - بیماران - مبتلا - پارکینسون - لوئیس - CAPTCHA - مخترع - reCAPTCHA - Duolingo - موسسه - پزشکی - هوارد - حمایت - گرافیک - دانشگاه - تصویر - vectorization - هنرمندان - دیجیتال - مصنوعی - انسان - مشکلات - آزمایش - تصمیم - تجاری - ارائه - بهبود - کشاورزی - کارآموزان - تابستانی - تحقیقاتی - دانشکده - تیموتی - اتحادیه - ژئوفیزیک - آمریکا - استاد - برجسته - دستاورد - تحقیق - قانون - اساسی - تکامل - سیارات - تحصیلی - آزادی - دسترسی آزاد - CSAIL - موفقیت - انتشار - گلخانه - ایالت - شهرها - منابع - سوخت - اطمینان - جولین - تحصیلات - زندان - کنسرسیوم - زندگی - پرورش - ایده‌ها - طراحان - معمار - مطالعه - دانشمندان - افزاری - معماران - لیادار - پورتوریکو - طوفان - لیدار - آزمایشگاهی - جزیره - سیاست - هربرت - اسکوییل - تجارت - الکترونیک - لجستیک - آخرین - تدارکات - تحویل - الکترونیک، - ریزان - مانند - Winkenbach - توربین بادی - پردازش سیگنال - اکوسیستم - Energy - Initiative - یافته - هزینه - حیاتی - محبوب - آنلاین - پایتون - تاریخی - میراث - جهانی - MIT - هوش انسانی - زبان برنامه نویسی - Julia - جولیا - گوگل - سنجیده - کسب و کار - رهبران بزرگ - سخنوری - عادات افراد موفق - قدرت کلام
۵ قدم برای جبران اشتباهی که در حق مشتری خود مرتکب شده اید
44 بازدید
چهارشنبه ۲۳ تير ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
👈 طراحی وب سایت 👉
کمتر کارآفرین و مالک کسب و کاری وجود دارد که در طول دوران اداره‌ی کسب و کار خود در قبال مشتریانش مرتکب هیچ اشتباهی نشده باشد. چیزی که تفاوت یک مدیر کاربلد و یک مدیر خام و بی تجربه را مشخص‌‌ می‌کند، در نحوه‌ی واکنش به چنین اشتباهاتی نهفته است.
در ادامه قدم هایی را از نظر خواهید گذراند که در صورت بروز اشتباه در برابر مشتریان بهتر است انجام دهید. زیر بار جبران اشتباه نرفتن، خود اشتباه بزرگ تری است که دامن بسیاری از کسب و کار‌ها را‌‌ می‌گیرد؛ هیچگاه قدرت مشتری ناراضی را دست کم نگیرید.

۱- اشتباه رخ داده را بررسی کنید
پیش از آنکه تصمیمی بگیرید یا واکنشی نشان دهید، باید برای بررسی علت موضوع و عمق مشکل زمان اختصاص دهید. اگر متوجه نشوید مشکل به وجود آمده چگونه رخ داده و خسارت وارده به مشتری چقدر است، رسیدن به قدم های مناسب برای جبران و اجتناب از تکرار آن اشتباه دشوار خواهد بود.
در این مرحله میزان صحت ادعای مشتری نیز سنجیده خواهد شد.

۲- اگر اشتباهی رخ داده آن را گردن بگیرید و عذرخواهی کنید
انجام هر کاری برای مشتریان با مسئولیت همراه است. اگر در حوزه‌ی عملکرد و نظارت شما اشتباهی رخ داده، مسئولیت آن بیش از آنکه بر گردن کارمند شما باشد بر عهده‌ی شماست. عذرخواهی برای بعضی‌ها صرفاً به معنای اعتراف به اشتباه است. اما عذرخواهی واقعی یعنی علاوه بر اعتراف به اشتباه، در صدد جبران اشتباه خود نیز بر بیایید. عذرخواهی، از حفظ غرور و از دست دادن رابطه‌ی خود با مشتری و قرار گرفتن او در جبهه‌ی مشتری ناراضی به مراتب کارآمد تر و ساده تر است.

۳- اگر لازم است، هزینه‌ی جبران اشتباه را پرداخت کنید
پس از آنکه مشکل پیش آمده را بررسی کردید، در صورت صحت، مسئولیت آن را بر عهده گرفتید و از مشتری خود عذرخواهی کردید، زمان آن فرا‌‌ می‌رسد که خسارت احتمالی وارد آمده به مشتری خود را به او پرداخت کنید.
هنگام کار با مشتریان، در قیمت گذاری خدمات خود باید حساب چنین موقعیت هایی را نیز بکنید. شما باید بتوانید خسارات احتمالی وارد شده به مشتریان خود را بدون از دست دادن منابع حیاتی شرکت خود جبران کنید.

۴- رابطه‌ی آسیب دیده‌ی خود با مشتری تان را ترمیم کنید
یکی از اساسی ترین اصول کسب و کار این است که پیدا کردن مشتریان جدید، از حفظ مشتریان قبلی هزینه بر تر است. گاهی اوقات خسارت وارده به مشتری آنقدر زیاد است که‌‌ نمی‌توانید رابطه‌ی خود با مشتری تان را از قطع شدن نجات دهید. اما به یاد داشته باشید که هر کسب و کاری به اتکای استحکام همین رابطه با مشتریانش است که روی پا‌‌ می‌ایستد. بنابراین باید بتوانید تا جایی که در توان دارید در جهت ترمیم این رابطه و اشتباهی که رخ داده اقدام کنید و این، چیزی فراتر از جبران خسارت مالی است.

۵- کاری فرا تر از توافق اولیه تان برای مشتری انجام دهید
جبران یک اشتباه لزوماً اوضاع را مثل اولش نخواهد کرد. جدای از زمان، زحمت و هزینه‌ی اضافه‌ای که از سوی شما برای جبران خسارت به میان گذاشته شده، مشتری شما در موقعیتی قرار گرفته که هیچگاه خواستار آن نبوده است.
کاری برای او انجام دهید که از توافق اولیه تان فرا تر برود. برای مثال‌‌ می‌توانید علاوه بر قدم های قبلی، یک تخفیف ویژه‌ی قابل توجه یا خدماتی را به صورت رایگان به او پیشنهاد بدهید. این کار تعهد شما به کار و مشتری تان را نشان خواهد داد و به او ثابت خواهد کرد رابطه‌ی شما به پولی که از او دریافت‌‌ می‌کنید محدود‌‌ نمی‌شود.
اشتباه اجتناب ناپذیر است. چیزی که شما و کسب و کارتان را از رقبا متمایز‌‌ می‌کند نحوه‌ی مدیریت این اشتباهات است. تلاشی صادقانه در جهت بر عهده گرفتن قصور و خسارات وارده، و حتی فرا تر رفتن از حس وظیفه شناسی، به احیای اعتمادی که مشتری به شما و کسب و کارتان دارد کمک فراوانی خواهد کرد.
موضوع را بررسی کنید، و از عذرخواهی ابایی نداشته باشید. هر جا اشتباهی از جانب شما سر زد در صدد جبران آن بر بیایید تا رابطه‌ای سالم و استوار میان شما و مشتریانتان برقرار باشد.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت ۵ قدم برای جبران اشتباهی که در حق مشتری خود مرتکب شده اید Rated 4.7 / 5 based on 6 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق