طراحی وب سایت حرفه ای

English
فارسی
ثبت نام
ورود
امروز : شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷
تقویم
برچسب ها
روسیه - آمریکا - سوریه - تسلیحات - عربستان مناظره - هیلاری کلینتون - دونالد ترامپ - انتخابات آمریکا مایکروسافت - اپل - استراتژی سوریه - آمریکا - روسیه ایران - ایتالیا - مدیترانه - پایگاه نظامی 624283 آمریکا - عربستان - کنگره آمریکا - تروریسم - وتو یاهو - هک - ورایزون ایران - پول شویی - تروریسم - روحانی ماه سیاه - پدیده - ماه شیمون پرز - اسراییل دونالد ترامپ - کنگره آمریکا - سلاح هسته ای اوپک - بازار نفت - عربستان - ایران - تولید نفت - توافق مایکروسافت - میلیونر - ثروت ایران - اسرائیل - شیمون پرز - نتانیاهو یاهو - حمله سایبری - سرقت اطلاعات عربستان سعودی - حج - هزینه روادید - کسری بودجه ستاد اجرایی فرمان امام مایکروسافت - سرفیس فون - اپل - آیفون عربستان سعودی - آمریکا - ایران - خاورمیانه اینترنت اشیا - پردازش ابری - امنیت سایبری جان کری - هیلاری کلینتون - جایزه نوبل تکنولوژی - عکاسی - دوگ منوز عزاداری - زباله - محرم مناظره - معاون اول رییس جمهور - انتخابات آمریکا روسیه و سوریه - آمریکا و روسیه - سوریه عربستان سعودی - مانور - ایران - خلیج فارس گوگل - گوشی هوشمند - پیکسل روسیه و سوریه - آلمان - اتحادیه اروپا - تحریم اپل - دارایی - سهام ایران - آمریکا - سازمان تجارت جهانی ترکیه - آنکارا - انفجار عربستان - ایران - افغانستان دونالد ترامپ - رسوایی - ویدئو ایران - ژاپن - باستان شناسی دونالد ترامپ - حزب جمهوری خواه - فایل صوتی اسنپ - سرمایه گذاری - استارت آپ - ایران بز - اسپانیایی - مورسیایی - واردات پالم - مالزی - روحانی - واردات ایران - کره - تاسوعا - فوتبال مادر شهید - محرم - دفاع مقدس - دلتنگی ترکیه - رجب طیب اردوغان - حزب عدالت و توسعه باراک اوباما - برنامه هسته ای - 5+1 عربستان - یمن - صنعا لوزان - سوییس - مذاکرات - سوریه لوزان - سوریه - مذاکرات یمن - آمریکا - عربستان هیلاری کلینتون - برنامه هسته ای - حمله نظامی - ایران موصل - عراق - عملیات موصل - عراق - داعش شهید - جانباز - اعصاب و روان - یونس موصل - عملیات آزاد سازی - عراق هیلاری کلینتون - ایران - حسن روحانی موصل - عملیات آزاد سازی - پ ک ک - ترکیه - عراق خودروساز - ایین نامه - کیفیت - غیرقانونی - سایپا - ایران خودرو روسیه - سوریه - آمریکا - ژنو - قطعنامه - شورای امنیت عراق - موصل - عملیات آزاد سازی ایران - خاورمیانه - عربستان سعودی فانی - استعفا - نامه - استیضاح صندوق - ذخیره - فرهنگیان - تخلف مادر شهید - گمنام - برادر - عکس موصل - عراق - عملیات آزاد سازی فیش - نجومی - پزشک عراق - موصل - عملیات آزادسازی یمن - ایران - آمریکا میراث فرهنگی - گردشگری - گزینه - جایگزین - سلطانی فر موصل - عراق - عملیات آزادسازی ایران - اتحادیه اروپا - وزارت امور خارجه - بیانیه شهید - مجید پازوکی روسیه - آمریکا - جنگ جهانی سوم - پل کریچ ایران - خاورمیانه - مدیترانه - اسرائیل جان مرشایمر - آمریکا - روسیه - چین - قدرت های بزرگ - واقع گرایی ژولیان آسانژ - ویکی لیکس - آمریکا - خاورمیانه - سوریه سازمان ملل - حقوق بشر - عربستان تابناک - شورای نگهبان - عباسعلی کدخدایی - تأیید صلاحیت - رد صلاحیت - اعتبارنامه نمایندگان کوروش - پاسارگاد - روز - کورش بزرگ تابناک - سید حسن نصرالله - دبیرکل حزب الله - لبنان - انتخابات لبنان ایران - عربستان - امارات - لابی - آمریکا برجام - گزارش - مجلس موصل - عراق - ایران - ترکیه - حشد الشعبی جان مک کین - ابوبکر البغدادی - داعش - سوریه لبنان - انتخابات - میشل عون عملیات - محرم - شهید زین الدین - استراتژی - جنگ موصل - عراق - عملیات آزادسازی روسیه - سوریه - نظر سنجی آمریکا - ایران - هیلاری کلینتون - انتخابات آمریکا آمریکا - روسیه - سوریه - همکاری - نظر سنجی عراق - موصل - عملیات آزادسازی - ترکیه عربستان سعودی - سوئد - قرارداد - پروژه سیمون استفن والت - آمریکا - سوریه پلیس - تهران - راهور - مهماندار - حسینی ایران - برجام - توافق هسته ای - ترافیک هوایی روسیه - ناو جنگی - سوریه

حذف محدوده زوج و فرد تصویب نشده که اجرا بشود یا نه/ پورسیدآقایی فرد زحمتکشی است، اما احتمالا نظر شخصی اش را گفته و بس/ به شیوه اجرای طرح جدید ترافیک نقد داریم

جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷
اندازه قلم :

در مصوبه شورای ترافیک آمده بود که بعد از ۶ ماه از اجرای طرح ترافیک جدید، باید بررسی صورت گیرد و با توجه به نتایج بررسی ها، اگر پیشنهادی درباره محدوده زوج و فرد بود، مورد بررسی قرار گیرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده؛ البته خود معاونت مدعی است که اوضاع خوب و حتی گل و بلبل شده است!/ کاهش آلودگی هوا زمانی رخ می‌دهد که بسته‌ای از سیاست‌های حمل و نقل و ترافیکی با هم اجرایی شوند نه یک طرح کوچک.


در شرایطی که هیچ ارزیابی‌ای از پیامد‌ها و آثار مثبت و منفی اجرای طرح جدید ترافیک در تهران ارائه نشده، مجریان طرح در شهرداری تهران، نوید اجرای فاز دوم تغییرات طرح ترافیک را می‌دهند. تصمیمی که به گفته یکی از اعضای شورا هنوز مصوب نشده است!

به گزارش «سایت»، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این باره می‌گوید: اینکه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف محدوده زوج و فرد سخن گفته، نظر شخصی ایشان یا حداکثر یک پیشنهاد است چراکه این تصمیم جایی به تصویب نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به یک اشکال بنیادین در عرصه تصمیم گیری برای ترافیک، می‌افزاید: بر اساس قوانین، هرگونه تصمیم گیری درباره محدودیت‌های ترافیکی، تعیین محدوده، زمان محدودیت و گسترش محدوده، تعداد مجوز‌های قابل صدور و امثال این‌ها با شورای ترافیک تهران است و می‌بایست به تصویب آن‌ها برسد. البته ما به این مساله اشکال و نقد داریم چراکه در همه دنیا مدیریت شهری مدیریت واحد و یکپارچه است نه مدیریت جزیره‌ای که تصمیم گیری درباره مسایل شهری در دستگاه‌های مختلف گرفته شود. به باور ما مدیریت شهری می‌بایست یکپارچه باشد.

وی حیطه عمل شورای شهر در خصوص محدوده طرح ترافیک را محدود به قیمت‌گذاری تعرفه می‌خواند و می‌گوید: شورای شهر تنها در وضع عوارض و تعیین تعرفه‌ها نقش دارد. درست مثل آنچه در خصوص طرح جدید ترافیکی تهران شاهد بودیم. تعیین تعرفه‌های ورود به محدوده طرح ترافیک با شوراست، اما مشخص کردن محدوده طرح ترافیک و ساعات آن و دیگر مسائل با شورای ترافیک تهران است.

علیخانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شورای ترافیک در خصوص حذف محدوده زوج و فرد تصمیم گیری کند؟، می‌گوید: در مصوبه شورای ترافیک آمده بود که بعد از ۶ ماه از اجرای طرح ترافیک جدید، باید بررسی صورت گیرد و با توجه به نتایج بررسی ها، اگر پیشنهادی درباره محدوده زوج و فرد بود، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در صورت تایید، به تصویب برسد، اما هنوز بررسی و ارزیابی طرح صورت نگرفته است؛ البته خود معاونت مدعی است که اوضاع خوب و حتی گل و بلبل شده است!

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه می‌گوید: البته ما اصل طرح ترافیک را زیر سوال نمی‌بریم چراکه طرحی است که اجرایش قدمت چهل ساله دارد و در برخی مقاطع، مانند سال اخیر، تغییراتی هم در آن به وجود آمده است، اما در اجرا با اشکالاتی مواجه بوده که مورد انتقاد ماست. اشکالاتی مانند آنچه در تعامل با پلیس یا برخورد با ذی نفعان و مردم و اتحادیه‌ها بروز کرد و نتیجه این برخورد‌های نادرست موجب شد اجرای طرح جدید در گام نخست با اعتراضاتی وسیع همراه شود. اعتراضاتی که حتی در جامعه رسانه‌ای نیز شکل گرفت، در حالی که اگر مجری طرح دقت می‌کرد و تعامل خوب و سازنده‌ای با ذی نفعان می‌داشت، ممکن بود خیلی از این معترضان در صف حامیان طرح قرار بگیرند.

وی با تاکید بر وجود مشکلاتی در شیوه اجرای طرح جدید که گاه به برخورد‌های تند و کلامی نیز منجر شد، می‌افزاید: در خصوص نتایج طرح اجرا شده هم باید تاکید کنیم که با اجرای یک طرح، آن هم طرحی مثل طرح ترافیک تهران که تنها حدود ۳۵ یا ۳۷ کیلومتر مربع از وسعت ۸۷۰ کیلومتر مربعی تهران را در بر می‌گیرد نمی‌تواند مشکل ترافیک و آلودگی هوای کل شهر را برطرف کند. البته این طرح در حد خود موجب شده سفر‌ها به مرکز شهر کاهش پیدا کند و این‌ها آثار مثبت آن است، اما اینکه بگوییم در کاهش آلودگی هوای تهران اثر شایانی گذاشته، قابل استناد نیست.

این عضو شورا در ادامه می‌گوید: اینکه بگوییم با اجرای این طرح آلودگی هوا حل شده یا می‌شود، دست کم تجربه ۲۵ ساله من در این حوزه می‌گوید که شدنی و ممکن نیست؛ کاهش آلودگی هوا زمانی رخ می‌دهد که بسته‌ای از سیاست‌های حمل و نقل و ترافیکی با هم اجرایی شوند. از تکمیل و توسعه حمل و نقل عمومی گرفته تا تدارک برنامه‌ای برای حدود سه میلیون موتور سیکلت، جدی گرفتن معاینه فنی (که البته در قالب «طرح کاهش» به جریان افتاده، اما آن هم با پلیس به مشکلاتی حل نشده رسیده)، رفع مشکل پارک حاشیه ای، برقی کردن اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌ها و... که هم می‌توانند ترافیک تهران را تا حدودی ساماندهی کنند و هم کاهش آلودگی هوا را به دنبال داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک آن در برقراری تعامل سازنده با پلیس و دیگر ذی نفعان دچرا مشکل می‌شود و آیا شورا تدبیری در این خصوص اتخاذ کرده؟، می‌گوید: این مسائل به نگاه افراد بر می‌گردد. مثلا آقای حناچی [شهردار تهران]خودشان معاون شهردار بودند و با کمیسیون عمران و حمل و نقل همکاری می‌کردند و حتی یکبار هم مشکلی پیدا نکردیم چراکه ارتباط دو طرفه بود و ایشان تعامل سازنده داشتند و هر اطلاعاتی می‌خواستیم در اختیار می‌گذاشتند و پاسخگو بودند. اما آقای پورسیدآقایی به رغم آنکه مدیر زحمت کش و با تجربه‌ای است، در تعامل ضعیف است.

علیخانی می‌افزاید: یکبار هست که فردی مدیر یا رئیس اداره‌ای است و دستور می‌دهد و زیردستان و کارمندان موظف به انجام آن دستورات هستند، اما یکبار هم هست که در سمتی قرر گرفته که می‌بایست با نهاد‌های مختلفی از جمله پلیس شورا کار کند که اگر نتواند تعامل داشته باشد موفق ام نتواهد شد. این نکته‌ای است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید مدنظر قرار دهد، اما نمی‌دهد و وقتی هم از دوستان و نزدیکان ایشان علت را جویا می‌شویم، می‌گویند که روحیه ایشان این گونه است. البته ایشان اگر می‌خواهند ایده‌ها و طرح هایشان عملی و نتیجه بخش باشد بهتر است در شیوه عمل خود تجدید نظر کنند تا با کمک همه دستگاه‌های مسئول امور به خوبی پیش برود.
 
لطفاً در مورد اخبار فوق ستاره بدهید :
آیا این خبر از نظر شما خوب بود؟

اخبار تکنولوژی
مقالات
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
شرکت طراح نرم افزار
شرکت طراح نرم افزار پیشگام از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی با شرکت های دیگر آغاز نموده و در سال 1385 توانست با شماره ثبت 23483 فعالیت خود را با نام تجاری شرکت طراح نرم افزار پیشگام TNP  آغاز کند.
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - بالاتر از تقاطع پاستور - پلاک 514 - طبقه اول

 
تلفن شرکت : 35578902 - 041
طراحی وب سایت 35578903 - 041
شرکت طراح نرم افزار پیشگام طراحی وب سایت حرفه‌ای TNP Control Panel
Rated 4.5/4 based on 1 to 5
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحیح وارد نمائید
رمز عبور را فراموش کرده ام
پشتیبانی آنلاین
شرکت طراح نرم افزار پیشگامشرکت طراح نرم افزار04135578902 tnp.co.irtnp.co.ir - فدح.زخ.هق - صصص.فدح.زخ.هق